Toborzás

Hiszünk abban, hogy sokkal többre képesek a vezetők a toborzásban, mint azt ma gondoljuk. Tudjuk, hogy ez a tevékenység fejleszthető. Ha megvan minden ismeret és tudás a professzionális toborzáshoz, akkor mind a csapatépítők, mind a jelöltek élvezni fogják a folyamatot, elégedettek és sikeresek lesznek.

Ha eredményesen és hatékonyan akarunk toborozni, akkor ma már nem elég hirdetést feladni és meginterjúzni a jelentkezőket. A legjobbakat ezzel nem érjük el, miközben időt és pénzt vesztegetünk, a kudarcélmény pedig borítékolható.
Ahhoz, hogy ezt elkerüljük az szükséges, hogy pontosan tudjuk, kit keresünk, hol találjuk meg, mivel tesszük érdekessé magunkat, a munkát és hogyan érjük el azt, hogy a kiválasztott jelölt velünk akarjon dolgozni.

Toborzás 2.0

Végiggondolta már, hogy mennyi toborzási lehetőség vész el, csak mert nem volt meg a „kémia”? A legtöbbször a vezetők rá sem jönnek, hogy mi hiányzott. Talán a szerencsét, vagy a jelölt személyiségét és a versenytársat okolják azért, mert nem sikerült a legjobb üzletkötőt, értékesítőt a csapat tagjává tenni.

Mi abban hiszünk, hogy a folyamatot a vezetővel kell kezdeni. Olyan karizmatikus személyiséggé kell formálni, akivel aztán a legjobbak együtt akarnak dolgozni:

  • akit maguktól hívnak a jelöltek,
  • akit kézről-kézre ajánlanak,
  • aki folyamatos kapcsolatot tart a potenciális jelöltekkel,
  • akiben bíznak, és akit kedvelnek a kollégái.

Miért?

Megfelelő létszám kell, több üzletkötő, persze a legjobbak, akik tudnak eladni és kitartóak– az elmúlt években a hálózati vezetők igen gyakran találkoztak ezekkel a menedzsment elvárásokkal.

A toborzók azonban azzal szembesítették vezetőiket, hogy nincsenek megfelelő jelöltek és egyre nehezebb az üzletkötői feladatra embert találni.
Valóban, napjainkban csak a legtudatosabban menedzselt toborzási folyamat hozhat eredményeket.

Egyik vezető olyan, mint a másik. A tréning programot azoknak fejlesztettük ki, akik kivételesek akarnak lenni, mert ma már a jelöltek nem csak azért döntenek egy cég mellett, mert az nagyszerű pénzügyi feltételeket kínál, hanem elsősorban vezetőt választanak.
Sokan azt hiszik, hogy a karizma nem fejleszthető. Mi egy saját fejlesztésű módszertannal megmutatjuk, hogy ezt a képességet bizony elő lehet hozni a vezetőkből. Ennek segítségével képesek lesznek bizalmi helyzetet kialakítani, akárkivel is beszélnek. Így válik az ő személyiségük, fellépésük versenyelőnnyé a teljes cég számára.

Hogyan?

A Toborzás 2.0 tréning program és fejlesztési koncepció átfogó megoldást nyújt nem csak a keresésre, hanem a sikeres működésre is.
A legmodernebb trendek szerint kialakított folyamatot vesszük végig és alkalmazzuk a gyakorlatban a résztvevővekkel a jelöltek felkutatásától, megszólításától, az első személyes talákozón, a kiválasztott leendő kolléga megnyerésén és elköteleződésén át az ajánlat adásig, beléptetésig és sikeressé tételéig. Mindemellett a program egy olyan rendszerbe helyezi a hálózati vezetők toborzási tevékenységét, amely minden héten pontos képet ad nekik és a vezetőiknek, arról, hogy hol tartanak a folyamatban és milyen további teendőik vannak.

foris_eva
iker_bernadett_toborzas